الجمعة، 13 يناير 2012

ريم 1

أنا ريم بنت مصرية عندى 21 سنة بحب السحاق جدا رغم انى عمرى ما مارسته الا مرة واحد فقط فى حياتى كان عمرى 13 سنة ومع ذلك اتذكر هذه التجربة يوميا لأن ببساطة معرفش بنت ممكن أمارس معاه ومن هنا جت فكرة انى أشارك فى منتديات عشان أطلع الطاقة اللى جوايا .....انهارده حبيت احكى تجربتى لأول مرة صدقونى هى قصة حقيقية ومحكتش لحد عليها خالص....المهم أنا كنت عايشة فى مدينة سباحية صغيرة اسمها سفاجا بجوار الغردقة عشان فى كتير مش يعرفها , المدينة دى صغيرة جدا ومش فيها ناس كتير فى يوم من الأيام روحت النادى زى كل يوم فى الصيف وتقابلت مع مجموعة من صديقاتى جلسنا سوية لبعض الوقت... كانت صديقتى هند تجلس أمامى وهى تنظر لى نظرات غريبة ولكن لم أركز معاها شوية وطلبت منى أروح معاها نجيب بيبسى من الكافيه وروحت معاها واحنا فى الطريق قالتلى أنا عارفة انك بتحبى الرسم تعالى اخليكى تشوفى الرسم الجديد اللى فى قاعة المسرح ..قولتلها محدش بيدخل هناك ممنوع عشان التجهيزات اللى فيها قالتلى تعالى وهدخلك من الباب الخلفى , وفعلا دخلنا من الباب الخلفى للمسرح وكان الصدفة انه يوم الجمعة واجازة العمل فيع يعنى كان فاضى ... واتفرجت على الرسوم الجديدة وعجبتنى ولما قولتلها نخرج أحسن حد يشوفنا قالت : فى لوحة تانية جميلة وراء الكواليس طلعنا فوق ولما ملقيتش رسم سألتها هو فين لقيتها بتقرب منى وبدأت تلمسنى وتقرب منى أكتر لحد ما ستندتنى على الحائط وتلحس رقبتى وتبوسنى وأنا منفجأة من اللى بتعمله لكنى مش قومت بأى رد فعل اتجرأت وباستنى فى فمى وتدفعنى أكتر بكل جسمها .........دخلت لسانها فى فمى وأنا مستسلمة لها لا أرفضها تجرأت أكتر ومدت ايديها وفتحت اتنين من أزرار بلوزتى اللى كانوا كافيين عشان صدرى يبان منهم وأخذت تحسس على بزازى كانوا حجم متوسط لا يحتاج للبس الستيان وتبوسهم .....طمعت هند فيا أكتر ودخلت ايدها جوا الجيب اللى كنت لبساها وقبل ما توصل ايديها لكيلوتى سمعنا صوت فى الخارج وبدون تفكير أو تردد جرينا نحن الاتنين داخل غرفة وأغلقنا الباب وقفت خلفى ووضعت ايديها على فمى ولم ترحمنى خلال ذلك بل أخذت تحرك كسها على طيزى حتى سكت صوت من كان فى الخارج بعدت عنى هند وأنا اقف خلف الباب وانظر اليها واسأل نفسى هل ستتوقف عند هذا الحد أم ستكمل ما بدأته؟ ولو كملت هتعمل ايه تانى؟ ولقيت نفسى بفكر فى شكل جسمها وبصيت عليها لقيت صدرها كبير وطيزها مليانة وجسمها مثير وسكسى ...أما هى ظلت تنظر ليا وأنا واقفة وبلوزتى مفتوحى وبزازى طاعين منها ولقيت هند بتقلع البادى اللى كانت لبساه وبزازها الكبيرة طالعة من كل جنب من الستيان قربت منى تانى وهى بتحرك بزازها فوق بزازى وتحسس على كل مكان فى جسمى ولقيت نفسى بمسك بزازها والعب فيهم وقربت شفايفى منهم وجربت ابوسهم لكن مقدرتش أكمل حبت هى تساعدنى راحت قلعت الستيان كمان وفضلت تلاعب بزازها على جسمى شوية ودخلت ايدها جوة الجيب بتاعى لكن المرة دى دخلتها جوه الكيلوت كمان وبدأت تحسس على كسى وتدخل أصبعا بين شفرتى وبدأت أعصابى تنهار ولم اتملك نفسى فمسكت بايدى ودخلتها جو كيلوتها وفضلت تحرك ايدى وأنا عجبتنى أوى الحركة دى ولعبت بكسها ودخلت يدى بيى شفرتها وفتحت هى رجلها أكتر حتى ألاعب كسها براحتى وفعلا وفجأة لقيت نفسى مستغربة من اللى عملته معاها وبطلت وطلعت ايدى من كسها وهى حست بيا راحت مقربة منى وفضلت تبوسنى ولحس رقبتى شوية وتدخل لسانها جوه فمى وتلعب مع لسانى شوية هديت ولكن قولتلها نخرج عشان محدش يشوفنا أو يحس بينا ولبسنا هدومنا وخرجنا لكنا قبل ما نخرج من المسرح وقفتنى وقالتلى : تعالى اقعدى معايا بكرة .... قولتلها اوكى هاجى وخرجنا
...........
طبعا عايزين تعرفوا رحت ولا لأ ، ترددت كتير قبل ما أروح لكن روحت فى الأخر لقيتها فى البيت لوحدة وكانت لابسة قميص نوم أبيض قعدنا نتفرج على التليفزيون شوية وقامت تجيبلى أشرب وكبت على هدومى المياه قاصده طبعا وطلبت منى أقلع بنطلونى وهى تنشفه بالمكوى دخلت رفة نومها وقلعت البنطلون وكنت مكسوفة جدا أول مرة أقلع هدومى قدام حد كنت متوقعة تجيبلى أى شئ ألبسه ولكنها لم تفعل خرجت من الغرفة وبعد قليل دخلت وفى ايديها البنطلون حطته على السرير الأخر فى الغرفة كان خلفى مباشرة قالتلى عاوزة أوريكى حاجة قولتلها ايه هى ...قالتلى : بصى وراكى كده ، بصيت ليتا قالعه القميص وواقفة عريانة مالط قدامى أاااااااااه على بزازها الجميلة والجذابة وكسها الطرى المليان اللى كنت بلعب فيه امبارح من غير ما أشوفه قربت منى وأول ما حست انى بمد ايدى وهلمسها بعدت شوية وطلبت منى أقلع هدومى أنا كمان ولم تنتظرنى حتى أفكر أو أرد عليها وقلعتنى البادى وقالتلى أنا عارفة انك خايفة عشان تحافظى على عذريتك لكن متخافيش ونزلت على ركبتها فى الأرض وقلعتنى الكيلوت ووقفنا وبدأت وضمتنى لحضنها وبزها اللى دخل جوا حضنى وايديها حول طيزى تدفع بهم على كسها نيمتنى على السرير وابتدت بكل رغبة وشهوة تلتهم جسمى بلسانها ولمساتها وطلبت منى أنام فوقها وفتحت رجلها وونمت فوقها وتدفع بيى وكأنها تريدنى أن أدخل بكسها ......ز قالتلى تحبى كسى يلم كسك من جوه يعنى يكونوا فوق بعض قولتلها ازاى ....فتحت رجلها وهى نايمة وطلبت مى أدخل رجلى تحتها بالعكس يعنى رجلها ورجلى عكس بعض أكيد انتو فاهميين ازاى ........ وفعلا حسيت بكسها جوه كسى أو كسى الصغير جوه كسها المليان الطرى وبعدين دخلنا الحمام ووقفنا تحت الدش سوا ودعكت كل حته فى جسمى بكسها وبزازها تحت المياه حتى شعرت بالتعب ففطلبت منها وخرجنا من الحمام ونمت على السرير وأنا عارية تمت وهى تقف بجوار تنظر الى جسمى وفى عيونها نظرة أشعرتنى أنها لم تشبع منى ونامت بجانبى وظلت تلعب بجسمى بحنان ورومانسية شديدة حتى شعرت بأنه قد يغشى عليا ولكنها توقفت والبستنى ملابسى ولكن قبل أن تلبسنى اى قطعة من ملابسى تاخذ حقها من جسدى لعبت بكسى ولحسته وانا شبه مخدرة قبل أن تلبسنى الكيلوت ومصت بزازى قبل ما تلبسنى البادى وقبل كل لك نامت فوقى وأنا عارية وأخذت تتحرك وكأن رجل يمارس الجنس مه امرأة ..............زوكانت هذه تجربتى الوحيدة مع السحاق والتى لم اعرف حتى ذلك الوقت كيف استسلمت لها بهذه السهولة ؟
لكن للأسف سافرت من هذه المدينة وانتقلت الى الاسكندرية ولذلك لم التقى بصديقتى هذه تانى ودى كانت تجربتى الوحيدة لكنى بحب السحاق جدا وعمرى ما فكرت فى علاقة مع أى شاب

هناك تعليق واحد:


  1. قصص سكس و صور نيك

    قصص سكس و نيك


    صور سكس و نيك

    نيك اختي .... و لا اروع


    قبول اختي سهام في الجامعة /محارم

    الولد الشقى واخته وهى نايمه (احلى سكس )

    عهد و اخيها انس قصة اخ واخته فى بلاد الغربة

    هيثم وريم اختة

    قصة الجناينى وست البيت

    قصة اللص الذي سرق البيت واغتصب المرأه المتزوجه


    ناك حبيبته المتزوجه فوق السطح


    قصص سكس و صور نيك

    قصص سكس و نيك


    صور سكس و نيك

    نيك اختي .... و لا اروع


    قبول اختي سهام في الجامعة /محارم

    الولد الشقى واخته وهى نايمه (احلى سكس )

    عهد و اخيها انس قصة اخ واخته فى بلاد الغربة

    هيثم وريم اختة

    قصة الجناينى وست البيت

    قصة اللص الذي سرق البيت واغتصب المرأه المتزوجه


    ناك حبيبته المتزوجه فوق السطح


    قصص سكس و صور نيك

    قصص سكس و نيك


    صور سكس و نيك

    نيك اختي .... و لا اروع


    قبول اختي سهام في الجامعة /محارم

    الولد الشقى واخته وهى نايمه (احلى سكس )

    عهد و اخيها انس قصة اخ واخته فى بلاد الغربة

    هيثم وريم اختة

    قصة الجناينى وست البيت

    قصة اللص الذي سرق البيت واغتصب المرأه المتزوجه


    ناك حبيبته المتزوجه فوق السطح

    ردحذف